پاي من جوونيتو هدر نکن دلبر ناز
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت


پاي من جوونيتو هدر نکن دلبر ناز

باخت من کافيه تو ديگه به پاي من نباز

توي قلب مهربونت واسه من خونه نساز

توي قلب مهربونت واسه من خونه نساز

منه بازنده رو خوب ببين برو تنهام بزار

من يه پاييزيم ولي تو چي گل بهار

دل به کي بستي عزيزم به من بي کس و کار

دل به کي بستي عزيزم به من بي کس و کار

قدر دنيا رو بدون لحظه هاشو حروم نکن

برو و دو روز دنيا رو با من تموم نکن

منو باز با اشکاي قشنگت روبرو نکن

منو باز با اشکاي قشنگت روبرو نکن

آخه من خودم ته راهو ديدم سياهيه

آخر اين همه عشق و عاشقي تباهيه

انگاري تو تنگ اين دنيا جاي يه ماهيه

انگاري تو تنگ اين دنيا جاي يه ماهيه

پاي من جوونيتو هدر نکن دلبر ناز

باخت من کافيه تو ديگه به پاي من نباز

توي قلب مهربونت واسه من خونه نساز

توي قلب مهربونت واسه من خونه نساز

من بازنده رو خوب ببين برو تنهام بزار

من يه پاييزيم ولي تو چي گل بهار

دل به کي بستي عزيزم به من بي کس و کار

دل به کي بستي عزيزم به من بي کس و کار

قدر دنيا رو بدون لحظه هاشو حروم نکن

برو و دو روز دنيا رو با من تموم نکن

منو باز با اشکاي قشنگت روبرو نکن

منو باز با اشکاي قشنگت روبرو نکن

آخه من خودم ته راهو ديدم سياهيه

آخر اين همه عشق و عاشقي تباهيه

انگاري تو تنگ اين دنيا جاي يه ماهيه

انگاري تو تنگ اين دنيا جاي يه ماهيه

 




:: موضوعات مرتبط: پاي من جوونيتو هدر نکن دلبر ناز , ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : امین
ت : سه شنبه 20 فروردين 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد